  • Data: 2005-01-16 20:57:21
    Temat: Re: Jak INTELIGO zrobiło ze mnie dłużnika !
    Od: "Andrzej - wp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek wysyłam polecony. Mam wyciąg na papierze firmowym z
    wyszczególnieniem zwrotu gotówki i likwidacji konta w BP.
    Niestety wypowiedzenie było drogą elektroniczną,czyli przez www i nie mam
    nic....ale skoro kase oddali i zamkneli konto...znaczy że doszło i wszystko
    było prawidłowo.

    Jedyny dowód to ten wyciąg ale za to niezbity, bo jest tam napisane że zwrot
    i likwidacja konta.
    Jak dobrze że zbierałem te papierki.

    Pozdrawiam
    Andrzej