    From: "Shrek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak BPH PBK zdobywa klientow?
    Date: Sat, 24 Aug 2002 14:54:16 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@dial-barska1.warman.com.pl

    > Oj, cos mi sie wydaje, ze pan z citiphone mogl miec racje (o dziwo to
    > sie czasem zdarza :-)).
    Mialby, gdyby doszlo do zawarcia umowy. Poniewaz wniosek zostal odrzucony,
    nalezy przyjac, ze Citi sie nie zgodzil na jej zawarcie, co za tym idzie
    przy wycofaniu zgody na przetwarzanie danych nie maja podstawy zeby je u
    siebie trzymac w bazie.
    Pozdr.,
    Shrek.

    PS.
    Nawet gdyby doszlo do zawarcia umowy, po wycofaniu zgody na przetwarzanie
    danych, konsekwencja bylaby tylko taka, ze bank musialby rozwiazac umowe i
    zarzadac zwrotu karty.

    BTW moge Ci powiedziec dla zcego odmowili (mam swoje dojscia nawet w Citi i
    sie dowiedzialem):
    Co roku Citi wybiera sobie podobno pare firm, ktore uznaja za interesujace z
    ich punktu widzenia. Nasylaja na nie swoich handlowcow, zeby proponowali
    karty, etc.
    Tak bylo i tym razem. Pech chcial, ze wybrali firme X, ktora ma te sama
    nazwe co pewien duzy miedzynarodowy koncern w ktorgo spolce corce mam
    przyjemnosc pracowac. Firma X nie ma nic wspolnego z tym koncernem o ktorego
    im chodzilo i jest praktycznie w stanie upadlosci, wiec zycze Citi
    powodzenia. Handlowiec natomiast trafil (byc moze przez przypadek) do nas.
    Wnioski (bo namowili jeszcze 2 osoby) zostaly odrzucone, bo zobaczyli, ze
    pracujemy w firmie X akuku, ktora nie jest tozsama z X, wiec uznali ja (i
    slusznie) za inna firme. Po prostu nie chcialo im sie troche lepiej
    sprawdzic kto jest czyja spolka corka .....
    POzdr.,
    Shrek