  • Data: 2004-04-18 14:22:53
    Temat: Re: Istota kredytu odnawialnego
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-04-18 13:59, Użytkownik Patryk "Fockx" Świrski napisał:
    > pRoszę wyjaśnijcie mi jakie są koszty kredytu odnawialnego, bo nie do końca
    > rozumiem jego ideę. Pilz o szybką odpowiedź!

    Koszty - rozne w kazdym banku.
    Idea - a co tu rozumiec ?
    Wyobraz sobie ze masz wiecej na koncie niz naprawde. O tyle ile wynosi
    twoj limit. I to wszystko. Raz wplacasz, raz wyplacasz, ale ponizej zera
    zejsc nie mozesz. A koszty - z grubsza - oprocentowuja ci kwote ktora
    jest ponizej zera ale tego prawdziwego. Roznice miedzy bankami polegaja
    na wysokosci stopy procentowej i regul liczenia procentow (codziennie,
    tygodniowo, miesiecznie, od najwiekszego debetu itp ...) Plus "drobne
    oplaty" za uruchomienie kredytu, czyste powietrze, przelanie z konta ROR
    na konto kredytowe i z powrotem ...".

    ---