  • Data: 2003-04-09 21:44:01
    Temat: Re: Inteligo - slepa uliczka?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Mucha wrote:
    > Co Ty za Brednie wypisujesz

    Hi hi - ale poziom dyskusji sie zaczyna :)

    > 1) Potwierdzenie przelewu moga wyslac na kilka sposobow
    > a Odrazu do instytucji ktora go wymaga Faksem
    > b Mailem do ciebie tez natychmiast
    > c Poczta Kilka dni

    No ale wada dosyc duza jest ta historia...
    Ja np dlategotak bluzgalem swego czasu na BZ WBK czy Fortis.. Bo sobie
    skasowali historie...

    > Moim zdaniem Inteligo jest bardzo dobre. Zapewniaja wysoki pozxiom
    > uslug przy minimalnych oplatach bo 4,50 Miesiecznie za serwis place
    > esemesem to chyba nie wiele?

    A widzisz - co to znaczy wysoki poziom uslug? Dla mnie to jest np
    serwis SMSewoy - ale on jest platny...

    > Prowadzenie konta jest darmowe jesli tylko twoje saldo wynosi
    > wiecej niz 99 zl
    > a oplata za przelew naprawde znikoma bo 99 groszy to chyba nie jest
    > wiele a w zaamian za to masz linie 0800121121 szybka i mila obsluge
    > no i karte za ktora placisz co prawda 99 gr ale mozesz nia placic
    > odrazu w internecie a w innych bankach np: BZWEBK MBANK musisz za
    > nai doplacic 25 zl rocznie

    Ale w mBanku mam fundusze, pelna oferte kredytow, niedlugo KK. Tego
    nie mam w Inteligo, ktore stanelo w miejscu i sie nie rozwija...
    A platne przelewy to jednak... no wlasnie - przy duzej ilosci to juz
    troche cie bedzie kosztowalo. To ja wtedy wole miec konto w marmurku,
    jesli juz musze placic - to wole miec oddzial pod nosem..

    > Wiec to chyba nie jest wysoka oplata za taki poziom uslug?

    Zdefiniuj za jaki poziom uslug? Bo w twoim mailu banjpierw
    stwierdziles, ze to wysoki poziom uslug, a pozniej swoj wywod
    zakonczyles adnotacja do swojego stwierdzenia...

    > A i na otwarcie konta w inteligo czekalem 3 Dni a nie tak jak
    > kolega w Mbanku 2,5 miesiaca.
    > No i to by bylo na tyle.

    To TY czekales ;) Sa tacy, ktorzy czekali w mBanku krocej a w Inteligo
    dluzej. Wiec argument... taki sobie