  • Data: 2003-08-28 21:24:55
    Temat: Re: Inteligo - mozliwa wyplata powyzej 1000 zl?
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Pozwolę sobie zapytać skąd taka informacja ?Na stronie
    >http://www.inteligo.pl/oferta/ile- to-kosztuje.html jest
    >27. Wypłata gotówki w POS w oddziale obcego banku (w kraju i za granicą)
    >Każda transakcja EFTPOS 7 9,99 9,99 9,99
    >Piszą o obcym banku a nie o oddziałach PKOBP!?
    >Jeżeli faktycznie jest prowizja i nie napisali o tym to ja mam pytanie W
    >JAKIEJ WYSOKOŚCI jest ta prowizja???
    >Pozdrawiam
    >Marcin
    >http://www.mbank.wizytowka.pl

    W POSach PKO BP wypłata z karty Inteligo Visa Elektron jest bezpłatna. Trzeba
    pamiętać o dziennym limicie wypłat na karcie (dostępne sa 3 opcje) oraz o tym
    żę przy większych wypłatach (ustawiona 3 opcja limitu - do wysokości środków)
    nalezy wcześniej poinformwaoć o tym bank.

    Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl