eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta... › Re: Inteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...
  • Data: 2005-05-22 19:36:59
    Temat: Re: Inteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...
    Od: amico_pl <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    K P wrote:
    > Witam. Kilka m-cy nie będzie mnie w kraju więc nie będę też korzystał z
    > Inteligo. Czy jak przeleję na inne konto wszystkie środki i to konto
    > pozostanie puste to będą potrącać jakies opłaty - saldo będzie ujemne czy nie?
    > Pozdrawiam...

    da sie tak jakby je zamrozic, trzeba w odpowiednim dniu przelac
    wszystkie srodki na inny rachunek, zrobila to moja zona.

    radze zadzwonic na infolnie to powiedza kiedy to zrobic.

    wtedy nie pobieraja oplaty za prowadzenie.

    inna metoda jest pozostawienie PLN 100+, wtedy tez nie bedzie oplat

    pozdro,
    amico