eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...Re: Inteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...
  • Data: 2005-05-22 22:49:27
    Temat: Re: Inteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    amico_pl napisał(a):

    > da sie tak jakby je zamrozic, trzeba w odpowiednim dniu przelac
    > wszystkie srodki na inny rachunek, zrobila to moja zona.
    >
    > radze zadzwonic na infolnie to powiedza kiedy to zrobic.

    Otóż to. Saldo KSIĘGOWE z CAŁEGO miesiąca musi być dokładnie równe zero
    PLN. Czyli należy całość przelać, aby wyzerować saldo księgowe
    pierwszego dnia okresu miesięcznego.

    Zwracam uwagę na słowo 'księgowe'.

    PS dla wątpiących: opłata za kartę też jest opłatą miesięczną, wystarczy
    poczytać TOiP, do czego zachęcam