eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Inteligo] jaki jest kod BIC tegoż banku? › Re: [Inteligo] jaki jest kod BIC tegoż banku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "darsoon" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] jaki jest kod BIC tegoż banku?
    Date: Thu, 11 Mar 2004 13:58:02 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 42
    Sender: d...@p...onet.pl@s0cfpi.pkobp.pl
    Message-ID: <c2pnop$5k7$1@news.onet.pl>
    References: <o...@n...tpi.pl> <c2p3cn$l6$1@news.onet.pl>
    <o...@n...tpi.pl>
    Reply-To: "darsoon" <darsoon[at] o 2 . pl>
    NNTP-Posting-Host: s0cfpi.pkobp.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1079009881 5767 194.242.62.14 (11 Mar 2004 12:58:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Mar 2004 12:58:01 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:290169
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości
    news:opr4o3p2dcx3ew17@news.tpi.pl...
    > Jak pisałem, problem polegał na tym, że jakies pół roku temu przelew
    z
    > podanym Swiftem doszedł bez problemu. Od tej samej osoby, z tego
    samego
    > banku. A teraz się 'odbił', za drugą próbą Pani kasjerka 'coś tam
    > sprawdziała', i poszło. Natomiast nadawca przelewu i za pierwszym
    razem, i
    > teraz był w posiadaniu SWIFTA (podałem go razem z nr rachunku i
    > wydrukowałem na kartce, nadawca po prostu pokazuje te kartkę w
    okienku,
    > nie ma przecież obowiązku pamiętac mojego numeru).
    >
    > No i dlatego pytam - czy to ichnie wewnętrzne jakies widzimisię, czy
    jakiś
    > kolejny numerek/kod?

    Myślałem, że może podałeś ten wcześniej obowiązujący w Inteligo SWIFT
    ale jak ten nowy to powinno być OK.
    Może za bardzo już kombinuję ale przyczyną może być niewłaściwa nazwa
    banku.
    Jak podałeś nazwę banku Inteligo i kod SWIFT BPKOPLPW to jak sprawdzą
    to nie będzie się im zgadzało. W FAQ na www Inteligo podają, że trzeba
    podać SWIFT PKO BP SA i jako nazwę banku również podać PKO BP SA. Jak
    do tego dorzucić jeszcze rachunek w standardzie IBAN (czyli PL+NRB) to
    mamy komplet danych i nie ma siły żeby nie przeszło bo innych danych
    nie ma.

    Ten kod CCC działa tylko na terenie Hiszpani (ma 20 znaków a nie 3).
    Jest to coś jakby nasz NRB. Jak doda się przed CCC (20znaków) "ESCC"
    gdzie CC to cyfry kontrolne mamy rachunek w standardzie IBAN (24
    znaki).

    Aaa, i jeszcze jedno. Przelew "odbija" w Polsce (w PKO BP) czy nie
    chcą go przyjąć do realizacji w Hiszpani?

    --
    Pozdrawiam
    Darsoon


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1