  • Data: 2004-01-09 04:04:47
    Temat: Re: Inteligo i ubezpieczenia - jak to jest?
    Od: "krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dlugi_cien" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Wyglada na to, ze informacje na stronie Inteligo sa delikatnie mowiac
    niescisle
    > a klient ma prawo dochodzic tylko tego co jest w oglonych warunkach
    > ubezpieczenia, tym bardziej ze inspektorat PZU w Pcimiu Dolnym nie bedzie
    mial
    > ochoty dochodzic co to jest to Inteligo.

    pomijajac ciekawy wywod - dowodzacy nierownosci stron - nigdy nie zawarlbym
    umowy ubezpieczeniowej inaczej jak bezposrednio u agenta; a dodatkowo przy
    takim ubezpieczeniu bezposrednim - moze sie okazac, ze u agenta jest sporo
    taniej (przynajmniej u mnie tak jest) oczywiscie nie mowie o jakims wielkim
    marmurowym salonie pzu - bo tam bym nigdy nie wszedl - tylko o taw
    posrednikach, do ktorych mam juz zaufanie