  • Data: 2003-03-15 20:36:43
    Temat: Re: Inteligo czy mBank ?
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "tomekxl" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b4vudo$v2k$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Stoję przed takim dylematem jak wyżej. Opłaty i prowizje znam, ale chodzi
    mi
    > bardziej o wrażenia z korzystania z usług tych banków.

    mBank.

    Dla mnie sposob wprowadzenia nowej tabeli oplat przez Inteligo
    dyskfalifikuje
    ten bank na dlugo.
    Jezeli nie wiesz o co chodzi to przejrzyj posty z ostatnich kilku dni.
    W skrocie chodzi o to, ze Intelgi podwyzszylo niektore oplaty
    nie informujac o tym klietow (chocby przez ogloszenie na swojej stronie www)
    nawet dzien przed faktem. Dlatego mu nie ufam bo kto skoro tak raz zrobili
    to kto zagwarantuje, ze za jakis czas nie wprowadza oplaty za korzystanie
    ze swoich bankomatow takze dla klientow indywidualnych (teraz juz placa
    posiadacze kont
    firmowych) bez zadnej informacji??.

    mBank gdy zmienial oplate za karte visa electron do rachunku eMax to
    informacja
    o tym pojawila sie jednak jakis czas przed zmiana na ich www i byla
    obowiazkowo
    do wysluchania na mLini. Wiec jezeli korzystalo sie z banku to byla to
    informacja
    dostepna. Dzieki czemu mialem czas na rezygnacje, bo nie chcialem z niej
    korzystac
    po nowej cenie.
    W przypadku Inteligo boje sie, ze w poniedzialek moze sie okazac, iz oplata
    za korzystanie z ich karty wzrosnie na kilka zlotych a we wtorek okaze sie,
    ze konto juz nie jest prowadzone za darmo...

    Pozdrawiam

    Marcin

    "In philosophy, or religion, or ethics, or politics, two and two might make
    five, but when one was designing a gun or an aeroplane they had to make
    four." - George Orwell