eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Inteligo] Obsługa zleceń oczekujących - z bieżącą datą realizacji złożonych po ostatniej sesji › Re: [Inteligo] Obsługa zleceń oczekujących - z bieżącą datą realizacji złożonych po ostatniej sesji
  • Data: 2013-09-13 00:52:56
    Temat: Re: [Inteligo] Obsługa zleceń oczekujących - z bieżącą datą realizacji złożonych po ostatniej sesji
    Od: AP <###@###.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-11 22:56, witek pisze:
    > Nie nie musi byc do ZUS.
    >
    > wystarczy ze jest biezacy
    >
    > http://inteligo.pl/aktualnosci/poznaj-zmiany-w-intel
    igo/

    > piąta kuleczka
    > "brak możliwości edycji przelewów realizowanych z datą bieżącą; rachunek
    > zostanie obciążony w momencie realizacji przelewu,"

    Piąta kuleczka została przeze mnie dostrzeżona i zacytowana w pierwotnej
    wiadomości.

    > pewnie dla tych nie z datą bieżącą.

    Pewnie tak - to też napisałem, że można usunąć takowy z datą bieżącą.

    Kolejna prosta sprawa: zarejestrowanie przelewu jednorazowego
    "standardowego" o godzinie 00:40 w dniu bieżącym, czyli 13.09.2013.

    Niestety, podpowiadana domyślnie przez system data realizacji to mimo
    upływu 40 minut nowego dnia - data D-1, czyli ciągle jeszcze 12.09.2013!

    Przejrzałem resztę rodzajów przelewów - podobnie jest dla ZUS. W
    przypadku US oraz "między rachunkami własnymi rachunkami" podpowiada się
    już rzeczywista data bieżąca, czyli 13.09.2013.

    Żenada & mocno-wstępne-beta-testy na _PRODUKCJI_.

    AP