    From: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo (Długie)
    Date: Sat, 26 Oct 2002 17:10:34 +0200

    Reaktorek wrote:
    > W związku z drastycznym spadkiem jakości usług w Banku Inteligo,

    tzn?

    > niemożności
    > wybrania własnej gotówki

    tzn?

    > braku oddziałów banku,

    A byly kiedys?

    > spadkiem atrakcyjności oferty

    tzn?

    > znacznym wyprzedzeniem przez konkurencje

    tzn?

    > częstych awarii, wydłużającym się nocnym przetwarzaniem danych,

    tzn?

    (cut - szkoda miejsca na cytaty)

    tzn?

    > Dodatkowe utrudnienia i wady na jakie klienci natrafiają w Inteligo:
    > - wiecznie przedłużające się NOCNE PRZETWARZANIE DANYCH, czasami nawet do
    > rana i niemożnośc podjęcia gotówki

    Nie zauwazylem.

    > - brak oddziałów

    Nigdy ich nie bylo, to najbardziej bzdurny argument, zaden "marmurek"
    nie daje takiego oprocentowania na ror'ze. Chcesz miec oddzial - 1%,
    chcesz miec procenty - lokata, badz ror w e-banku

    > - wysokie koszta obsługi konta przy minimalnym zapewnieniu dobrej jakości
    > usług

    99gr? ROTFL

    > - odwieczne problemy z VISĄ i połaczeniami z tą firmą

    Nie zauwazylem.

    > - blokady środków nawet gdy nie zostały one podjęte

    Nie zauwazylem.

    > - weryfikacja na podstawie naziwska panieńskiego matki

    Nie rozumiem, jaka weryfikacja?

    > - zbyt wielka ilość zabezpieczeń i procedur ochronnych które w rezulatcie
    > staja się niewygodą dla klienta

    Mozesz rozwinac?

    > - brak tworzenia BACKUP-ów przy przetwarzaniu danych
    > - narażenie klientów na srate czasu

    Nie zauwazylem.

    > - uniemozliwienie jakiejkolwiek transakcji w momencie kiedy klient zgubi lub
    > zostanie mu skradziona karta kodów (wtedy nawet dane osobowe nie wystarczają
    > ani wszystkie inne zabezpieczenia w pozostałych kanałach)

    Ze jak? Cos Ci sie nie pomylilo?

    > - niewidoczna i skomplikowana strona internetowa

    Mysle ze moje ryby by sobie z nia poradzily, nie wiem o czym piszesz...

    > - przelewy, notorycznie odrzucane przelewów na moje konto przy podaniu
    > dobrych danych ( pozytywnie rozpatrzone reklamacje z historii), bank bardzio
    > często odrzucał przelewy z innych banków , wysyłając informacje że nie ma
    > takiego klienta kiedy po kolejnej próbie pieniądze juz trafiały - problem
    > szerzej opisany w poprzednich zgłoszeniach + rozmowa z kieronik Działu
    > reklamcji Panią Renatą Kędzior

    U mnie tego nie ma.

    > 4) zadośćuczynienie finansowe na kwotę 500 PLN przelane na konto PRIVATE

    ;-D

    > 5) inna Państwa koncepcja
    > Marcin Sebastian Marczewski

    Hm, wspolczuje Ci, ale nie nalezy tego uogolniac, nie mialem (na
    szczescie) zadnych problemow z Inteligo. Czesc z Twoich zarzutow jest
    smieszna, niektore brzmia powaznie.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096