    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inkaso czeku zagranicznego
    Date: Fri, 3 Jul 2009 15:51:14 +0200

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    news:h2kt4k$s7b$1@inews.gazeta.pl...
    > Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > najtaniej paypal, ale trzeba doczytac o limitach
    > jesli dla jednorazowej transakcji nie warto sie bawic w zakladanie kont,
    > podpinanie bankowych i weryfikacje

    Wydaje mi sie, ze prowizje za paypal sa duzo wyzsze niz bankowe, poza tym
    mnie interesuje otrzymanie kasy GBP a nie PLN. Rozwiazaniem moze byc przelew
    z karty do Aliora na PLN (bardzo kiepskie kursy wymiany), ale tak jak
    napisalem chce miec GBP. Majac GBP moge je sprzedac w takim momencie, ze
    bedzie to dla mnie korzystne, a czesto i ponegocjowac kurs.