    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile przelew PKO BP -> BPH ?
    Date: Tue, 24 Jan 2006 10:33:01 +0100

    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Mam kolo siebie bank PKO BP. Chce robic czeste przelewy na konto w
    > banku BPH. Sa to duze kwtoy, wiec chyab raczej odpada wplata w PKO BP
    > bezposrednio na konto BPH (bo prowizja to 0,5 % czy nawet wiecej).
    > Chcialbym wiec zalozyc elektroniczne konto w PKO, wplacic na nie
    > kase, a pote zrobic przelew. No i pytanka :
    > 1) System elektroniczny PKO BP jest OK ?
    > 2) Po wplacie do okinka ile czasu musze czekac abym zobaczyl
    > pieniadze na koncie ?
    > 3) Jak wykonam od razu elektroniczny przelew to ile czasu maksymalnie
> [...]

    Mozesz zalozyc albo konto w PKO BP, albo w Inteligo - w obu przypadkach
    mozesz wplacac kase w okienku banku.
    W pierwszym przyp[adku kasa teoretycznie powinna pokazac sie w necie od
    razu - w drugim teoretycznie zgodnie z sesjami elixiru (najpozniej
    nastepnego dnia rano).
    Konto w PKO BP kosztuje z dostepme do netu miesiecznie 7,5 - przelewy sa w
    necie po 50 groszy.
    W inteligo koszt to 99 groszy za karte (mozesz niej zrezygnowac) i za kazdy
    przelew 99 groszy. Warunkiem takiej ceny jest utrzymywania miesiecznego
    salda >100 zl.
    Oba systemy sa ok - niby cos sie ostatnio krzaczyly -0 ale do przezycia.
    Przelew - jesli wykonasz go rano - bedzie tego samego dnia w BPHu -
    najpozniej nastepnego dnia.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!