eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIle najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
  • Data: 2018-09-08 22:00:55
    Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Zastanawialiście się ile najdłużej czekaliście, żeby załatwić sprawę na
    > infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
    > To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.
    > Miał ktoś dłużej?

    W roku 2004 pracowalem jako konsultant telefoniczny na infolinii technicznej
    Neostrady. Jak wprowadzili Neostrade 128 kbs za 59 zl z modemami Sagem na USB (
    https://bit.ly/2wWuPgj ), to ludzie dzwonili, zeby im pomoc to zainstalowac, albo
    zglosic jakis problem. Na infolinie bardzo trudno bylo sie dodzownic w ciagu dnia. W
    zwiazku z tym, ze infolinia byla calodobowa, to ludzie ustawiali sobie budziki np. na
    godz. 3 w nocy, bo wtedy byla szansa na dodzownienie sie. Najdluza moja rozmowa z
    klientem to blisko 4 godziny. W czasie tej rozmowy przeinstalowalismy z klientem
    Windowsa.
    Tylko ww. historia oczywiscie nie ma nic wspolnego z bankami. Najdluzsze czasy
    oczekiwania mialem jakis roku temu na infolinie T-mobile (w celu odblokowania karty).
    Najpierw oczekiwanie kilkanascie minut a potem kilkukrotna weryfikacja, ktorej nie
    moglem przejsc, bo pytano niejednoznacznie o rozne produkty, ktore sie posiada w tym
    banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1