eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea bank nie chce oddać kasy › Re: Idea bank nie chce oddać kasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idea bank nie chce oddać kasy
    Date: Fri, 13 Mar 2015 19:11:45 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 36
    Message-ID: <mdv992$pnr$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <4...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ip-219-196.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1426270306 26363 87.239.219.196 (13 Mar 2015 18:11:46
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Mar 2015 18:11:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611213
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "marysz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c535f30-db72-485f-895d-e25f2073bdf4@go
    oglegroups.com...

    > Witam
    > Moja żona 3 lutego wypowiedziała umowę ramową w idea banku z 30 dniowym
    > okresem wypowiedzenia. Tego samego dnia chciała przelać środki ale okazało
    > się, że nie może wykonać żadnych operacji na koncie. W banku i na ifolinii
    > twierdzili, że zgodnie z regulaminem w okresie wypowiedzenia mogą jedynie
    > być
    > księgowane przelewy przychodzące a pozostałe środki zgodnie z dyspozycją
    > zostaną przelane po okresie wypowiedzenia. Po pytaniach o konkretna
    > podstawę tej
    > blokady, konsultanci stwierdzali, że to jednak jakiś problem techniczny,
    > który jak najszybciej zostanie rozwiązany. Ale co najwyżej następowała
    > zmiana haseł
    > dostępu albo cisza. I tak po każdej rozmowie.Kilka dni temu zadzwonił
    > człowiek w odpowiedzi na reklamację i poprosił jedynie o czas na
    > zapoznanie się ze sprawą
    > i dalej cisza. Na koncie jest kilkanaście tysięcy a nasza cierpliwość się
    > skończyła. Poradźcie jak postąpić w tej sytuacji.
    > Pozdrawiam

    Powiem Ci, że nie brzmi ta opowieść zbytnio wiarygodnie.

    Gdyby to była prawda to skarga do KNF obowiązkowo, a zawiadomienie o
    podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury mocno wskazane. Forward
    maila do KNF oraz skan złożonego zawiadomienia do wiadomości banku zapewne
    zdziałałyby cuda.

    Okres wypowiedzenia już się skończył, zgodnie z tym co napisałeś, coś się
    wydarzyło? Próbowaliście w oddziale banku złożyć dyspozycję przelewu albo
    wypłaty?

    Oczywiście o odsetkach ustawowych od banku za ten okres przetrzymywania nie
    swoich środków zapominać nie należy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1