  • Data: 2005-04-26 14:43:54
    Temat: Re: ING oszukuje?
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To była wypłata VE do konta "student" mojej żony, ale w ING dla wszystkich
    > kart jest 3% bez minimum. Żona często wypłaca małe kwoty za granicą i
    > dlatego założyła konto w ING.

    Nie dla wszystkich. Nacialem sie z karta Maestro wydawana do rachunku
    w Euro - tam wyplata zagraniczana jest min. 7 zl (przeliczaja na EUR
    oczywiscie wg kursu dnia).

    Pozostale istotnie 3% bez minimum - idealna karta kiedy brakuje mi tuz
    przed wyjazdem 100 CZK na sniadanie w ulubionej knajpce w Czechach :-)

    --
    Pozdrowionka,
    Wilczek