    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ING] karty platynowe
    Date: Wed, 20 Feb 2008 22:16:55 +0100

    MarekZ napisał(a):
    > A ja już dostałem 3 listy w tej kwestii listami zwykłymi (czyli nie
    > dostałem). Ale coś jakoś nie chcą tych kart mi zamykać. W każdym
    > sugerowany termin około miesiąca od daty jego wysłania. :-) Co więcej w
    > międzyczasie jedną z tych kart wznowili na kolejne 2 lata.

    Ja takiego zaswiadczenia o zamknieciu karty nie posiadam. A kosztuje ono
    15 zl czego placic nie mam zamiaru. Karte tak czy inaczej zamykam, bo
    jej nie uzywam. Jutro uplywa mi pol roku jej posiadania, wobec czego
    bede mogl ja zamknac bez zwracania promocyjnego 50 zl :)

    Aczykolwiek bedac szczerym to pomijajac kijowy podglad online i dziwne
    zasad z ksiegowaniem wplat, bylem z tej karty calkiem zadowolony.
    Zreszta przez 3 miesiace uzytkowania zrobilem prawie caly limit
    zwalniajacy z oplaty rocznej (co mnie zdziwilo, bo wydawlo mi sie ze
    wydalem sporo mniej). Tym niemniej karta idzie do kasacji (maly limit, a
    tak sobie mi go nie zwieksza) ale dopuszczam mozliwosc ze do ING wroce
    (przeniose karte mBankowa, bo jako rezerwowa stracila racje z bytu z
    uwagi na fakt otrzymania dozywotnio bezplatnej KK Citi - bez
    koniecznosci robienia jakiegokolwiek obrotu).

    Kwartet : Multi (Visa), Millenium (AmEx), ING (MC), Citi (rezerwa)
    mialbym wiec w bardzo prosty sposob darmowy (Multi wiadomo - 120 zakupow
    rocznie to 4-5 miesiacy uzywania karty, Millenium zwalnia z oplaty lekka
    reka + jest mozliwosc zamiany karty na inny typ z nowym terminem
    waznosci, ING to tylko 5k do wydania rocznie, a Citi mam juz darmowe do
    konca swoich dni), utrzymujac jednoczesnie po jednej karcie z danego
    typu i wreszcie bylbym happy :) Tyle, ze Multibank cos dziwnie zaczyna
    mieszac z tymi kartami chipowymi autoryzowanymi PINem co jakos niszczy
    moj idealny plan (aczkolwiek czas pokaze co to bedzie).

    --
    Mithos