eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnoscRe: [ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc
  • Data: 2008-11-06 20:05:43
    Temat: Re: [ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    "Marek" <n...@m...mnie> wrote in message news:geudj8$7u9$1@news.onet.pl...
    >> Skladam reklamacje (UK):
    >> 6-8 TYGODNI"
    >>
    >> Tel 'na wschod' (tam musi byc jakas cywilizacja) czyli do PL (ING).
    >> W 10min: wytlumaczone
    >
    > No to gratulacje, miales szczescie.
    > Zareczam ci ze to jednak nie regula i nie zawsze w PL jest tak rozowo a w
    > UK tak tragicznie. Moje doswiadczenia byly zazwyczaj odwrotne...

    Moje - liczne - jednak zgodne z doświadczeniami @Marka. A już zupełnie
    rozłożyło mnie podójne przewalutowanie przez funta przy podejmowaniu waluty
    z własnego konta walutowego w miejscowym banku. Zapytany, kierownik oddziału
    (HSBC) odpowiada: "Przecież tak jest normalnie! Poza tym brytyjski system
    bankowy jest najbardziej zaawansowany na świecie." No szczena mi opadła.
    Brytyjskich historyjek jeszcze parę mam, ale teraz trochę późno, więc przy
    innej okazji.

    Pzdr.
    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1