  • Data: 2005-03-30 13:02:37
    Temat: Re: [ING] 6 zl/mies za niechciane konto standard
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Kłos"

    > to jest nas dwóch, z tym, że ja nie wyraziłem zgody na zamianę przez
    > złożenie stosownego pisemka w oddziale. Ale konto mi zamienili na
    > Standard. Oj będze się działo.

    wlasnie zadzwonila pani z mojego oddzialu ING do ktorego "online"
    przekazal sprawę i stwierdziła, że pismo wyszło (nie na adres
    korespondencyjny) i bylo w nim ICH WYPOWIEDZENIE UMOWY i rachunek mogą
    zamknąć od ręki.
    Nie jest to dla mnie wygodne bo dopiero ponad tydzien maja byc karty
    przedplacone świeże więc wyraziła zgodę że jak się w kwietniu po kartę
    w oddziale pokażę to zamkniemy rachunek od ręki a do tego czasu żadnej
    prowizji 6 zł za prowadzenie mi nie naliczą.
    Potwierdziło się, że byli posiadacze taryfy zero beda placic 6
    zl/mies.
    *** blad ***