  • Data: 2002-07-05 09:33:42
    Temat: Re: Hotel skubnął mi 100 USD z konta
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nocowałem ostatnio w hotelu za granicą i zdarzył mi się przykry wypadek.
    Gdy
    > wróciłem do kraju okazało się, że hotel obciążył moje konto kwotą ponad
    > 100USD. Wyjechałem z hotelu 30.06.2002r., a obciążenie miało miejsce
    > 01.07.2002r., z konta kaska zeszła 04.07.2002 - czyli wczoraj. Co mogę
    > zrobić, do kogo się zwrócić z reklamacją??? Jak się meldowałem Hotel
    > zarządał karty celem gwarancji pokrycia nieprzewidzianych transakcji -
    > mogłem dać gotówkę ale nie miałem zamiaru blokować 50 USD, na kaucję. Przy
    > wymeldowywaniu oddali mi nadpłatę, która powstała przy płaceniu (z góry)
    za
    > hotel, w związku z brakiem dodatkowych wydatków.
    >
    > Kroki, które na razie podjąłem to zwróciłem się do banku (mBanku)
    (zgłosiłem
    > nieprawidłową transakcję) i hotelu - poprosiłem o wyjaśnienia.
    >
    > Czy ktoś miałe kiedykolwiek podobne przeżycia? Do kogo ewentualnie się
    > zwrócić?

    Cos dla mnie nie jest jasne ... jaka to karta robiles ? Electronem ?
    Do gwarancji w Hotelu sie uzywa na ogol wypukłych - zostawiaja sobie druczek
    na wszelki wypadek, i wypełniaja jak musza..
    Jesli pokryles wszystko przy zwalnianiu pokoju, to powinni go wyrzucic.
    Jesli dawałeś electrona jako gwarancje - to Ci zciagneli kase ( z
    opoznieniem) i z takim samym opoznieniem odblokuja.
    Najlepiej w Hotelu mowic - nie mam kart ... i nie zamierzam korzystac z
    dodatkowych uslug, to na ogol zamyka gebe...
    W Mariottcie w Wawie wystarcza 3 zolnierskie slowa, zeby zrezygnowali z
    kaucji...

    Wojtek