eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHipoteczny kredyt w CHF ? - gdzie teraz najlepsze warunki ??? › Re: Hipoteczny kredyt w CHF ? - gdzie teraz najlepsze warunki ???
  • Data: 2006-03-02 11:53:55
    Temat: Re: Hipoteczny kredyt w CHF ? - gdzie teraz najlepsze warunki ???
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przygladałem sie DOM BANKOW-i i daję 2,67 % w CHF , do tego ubezpieczeni
    > od
    > utraty wartosci 1 tys i prowizja 1 tys .

    Cienka ta ich oferta, wierz mi. Byłem u nich w poniedziłek. Parę rzeczy
    które mnie mocno wkurzyły:

    - oprocentowanie ustalane jest przez zarząd banku a nie stałą marżę + LIBOR
    - wcześniejsza spłata 100% wartości kredytu jest związana z chorymi opłatami
    - ubezpieczenie od ryzyka utraty wartości - jakaś wielka pomyłka
    - jak już wspomniał kolega Bartek - jeden z największych spreadów na rynku

    Expander poleca kredyt z banku Nordea, Open Finance mBank, w Notusie też
    podpowiadają mBank. Jeśli Ci to w czymś pomoże to biorę krechę na 160 tys w
    CHF i składam wniosek do mBanku, Nordei, GE, BGŻ, PKOBP i najprawdopodobniej
    do BPH (mają mieć nową promocję w przyszły poniedziałek), ale mój wybór jest
    mocno skierowany na szybkość rozpatrzenia wniosku.

    Pozdrawiam,
    Marcin