eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHipoteczny kredyt w CHF ? - gdzie teraz najlepsze warunki ??? › Re: Hipoteczny kredyt w CHF ? - gdzie teraz najlepsze warunki ???
  • Data: 2006-03-02 13:42:04
    Temat: Re: Hipoteczny kredyt w CHF ? - gdzie teraz najlepsze warunki ???
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oprocentowanie w DomBanku w przypadku CHF - LIBOR 3M !!! (dane z serwisu
    > www)

    Rzeczywiście...
    http://dombank.pl/dombank/index.jsp?place=Menu07&new
    s_cat_id=28&layout=2#Lead079i324

    To bardzo dziwne bo nie dalej jak w poniedziałek sprzeczałem się z doradcą
    DOMBanku o to, że ustalanie oprocentowania bez LIBORu nie jest korzystne, a
    ten mocno przekonywał mnie że to ustalane przez zarząd jest lepsze, bo
    zawsze można "napisać wniosek o obniżenie"...
    Nie chcę jednak siać niepotwierdoznych informacji więc zostawiam tą kwestię
    do wyjaśnienia bezpośrednio u pracownika banku.

    Pozdrawiam,
    Marcin