  • Data: 2002-10-11 18:40:45
    Temat: Re: Grupowicze z USA
    Od: o...@w...pl (Marecki) szukaj wiadomości tego autora

    > Hej,
    > gdzie to jest napisane ze sa ubezpieczeni F.D.I.C ? nie
    > moglem tego znalezc na stronie

    Sa ubezpieczeni na 100%, mam u nich dwie lokaty terminowe oraz savings i na
    certyfikacie oraz w ksiazeczce jest wyraznie napisane, ze maja ubezpieczenie
    F.D.I.C.

    > będziesz
    >
    > to nie jest prawda, oplaty sa ale troche przesadziles. Na
    > ogol oplata jest miesieczna (mowie o kontach checking,
    > savings nigdy nie mialem) gdy nie masz minimalnego stanu
    > konta utrzymanego. Ja np. w Bank One mam oplate $8 gdy stan
    > konta jest mniejszy od $750 (polecam Bank One, Wells Fargo, i
    > trzymajcie sie z daleka od Bank Of America). Poza tym na
    > kontach checking raczej nie ma oprocentowania, oprocentowane
    > sa konta savings (jak sama nazwa wskazuje do oszczedzania)

    Tu jest $20 ale ROCZNIE, czylo mniej niż $2 miesiecznie, a pokaz mi taki bank w USA
    gdzie jak będziesz miał kilka stowek na koncie nie zaplacisz $8 i to miesiecznie
    czyli prawie $100 rocznie.

    > Polsce to już
    > >

    > co do SSN to sie zgadzam... raczej bardzo ciezko bedzie bez
    > numeru, co do prawo jazdow i wizy to nie powiniennes miec
    > problemow bo mozesz pokazac inny dokument tozsamosci niz DL
    > (prawo jazdy) a wizy to banki wogole nie chca ogladac
    > (przynajmniej w IN i FL)

    Bez S.S. to w renomowanym banku, a nie jakiejs internetowej podrobce zupelnie nie
    realne.
    Ale samo S.S to tez za malo, musisz mieć do tego jeśli nie D.L. to chociaz paszport z
    wazna wiza.