  • Data: 2006-05-11 05:40:05
    Temat: Re: Gotówka z KK
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    prz3c1nak wrote:

    > Gdybyś wiedział jak to dokładnie było, to nie przyszłoby Ci do głowy
    > nikogo z Castoramy żałować. Nie życzę Ci nigdy by gdy ekipa, którą
    > wynająłeś za nie małe pieniądze czeka na materiał, a Tobie przywożą
    > nie to co zamawiałeś ... A gdy próbujesz wymienić, no to zgadnij
    > co??? W magazynie Castoramy nie mają! Wiesz - jakoś nie miałem wtedy
    > głowy by sprawdzać, czy to wina kasjerki, kierownika hipermarketu,
    > czy prezesa sieci ...

    Nie obrażaj się. Pisałeś jakbyś robił to regularnie. Sorki, jeśli źle
    zrozumiałem ale było to podane jako sposób na bezprowizyjną wypłatę -
    niezależnie od okoliczności kupna jakiegoś towaru.

    Czy mam rozumieć, że jeśli po godzinie od transakcji kartą KK zwrócisz
    towar, nie ma dziennego rozliczenia transakcji, to NIKT nie płaciu
    prowizji (ani sklep ani żaden inny pośrednik) i jest to po prostu luka w
    systemie?

    Leszek