    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getinonline zmiana odnawialności lokat
    Date: Fri, 28 Dec 2012 19:28:23 +0100

    elmer radi radisson napisał(a) :
> [...]
    (niby dla wygody uzytkjownika) bank automatycznie ustawial odnawialnosc. Czy jest
    jakis prosty sposob aby to zmienic? Przez prosty rozumiem cos innego niz klikanie na
    kazdej, zmiana parametrow i przepisywanie kodu z smsa.

    > Zlecic to telefonicznie. I potem i tak zweryfikowac ;)

    Zgadza się. Dlaczego ja mam się męczyć w klikanie pierdyliarda razy
    i wpisywania 8 razy pierdyliard znaków kodu SMS-owego. Niech się tym
    zajmie ten co zepsuł funkcjonalność - bank. I tak też stosowałem się
    do mej metody.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]