  • Data: 2002-07-24 08:37:53
    Temat: Re: Gdzie wziąć VISĘ Classic?
    Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote...
    > Użytkownik "Leszek" napisał

    > 1. Oplata za VC Millennium to 65 zl/rok
    > 2. Jesli w glupocie swojej wziales karte kredytowa by jej nie uzywac to
    po
    > co plujesz na bank? Kredytowe sa drogie we wszystkich bankach. Wez
    wypukla

    Teraz malo uzywam, bo chce splacic zadluzenie i zrezygnowac przed
    wrzesniem. Wczesniej robilem obrot rzedu polowy limitu miesiecznie.
    Na poczatku wydali za darmo, a potem dowalili 90 zl i sie zezlilem. Bralem
    za namowa kolegi i nie doczytalem ze zadaja 90 zl za nastepne lata. Nie
    dostalem tez informacji, ze oplata spadla do 65 zl. Czy pluje? Zaskoczyli
    mnie jeszcze kilkoma nieprzyjemnymi rzeczami. Np po 3-ch miechach dowalili
    mi kare, bo niby przekroczylem limit. Splacalem co przykazali )przez
    wiekszosc czasu od razu 100%) - nie napisali, że wpłyneła jakaś zaległa
    należność i laskawie powiedzieli mi o tym po moim telefonie z pytaniem za
    co mam kare. Taksowkarz zglosil za pozno wyplate do realizacji. Napisalem
    odwolanie, w ktorym podalem, ze od 2-ch lat terminowo splacam podane
    zadluzenie a oni kary nie anulowali. Wkurzyli mnie i tyle. Jak widac chca
    wyrwac od klienta co sie da - nawet od takiego, ktory ani razu sie nie
    spoznil...
    Leszek