    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 24 Feb 2020 07:31:34 -0800 (PST)
    <5e539f7a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <r30bl0$q7e$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5e53b66a$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5e53e963$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 16:19:02 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > Ja po Waszych wyjaśnieniach odróżniam samą kartę od promocji związanej z
    > telefonem i w tym zakresie faktycznie jestem/byłem trąba.
    > Ale napisałeś jednak: "jeśli nie masz karty kredytowej w citi, możesz
    > ją sobie założyć - karta simplicity jest całkowicie darmowa bez żadnych
    > warunków - i jeszcze dostać za darmo telefon LG K30 dual sim" - i w
    > kolejnym zdaniu nic nie pisałeś o dodatkowych wymogach.
    > Nie rozumiem po co w takim razie trzeba zrobić obrót 2000zł tą kartą?

    Hmmm, "za darmo" nie znaczy "za nic" - znaczy jedynie, że nic nie trzeba zapłacić.
    Bo czy kosztuje cokolwiek płacenie jedną kartą zamiast drugiej?
    No chyba że ta poprzednie stanie się przez to płatna, bo wymagany obrót przeniesiony
    będzie na promocyjną - ale na to już nic nie poradzę.

    "Za nic" to tylko w pysk czasem można dostać.
    Nawet po to, żeby dostać do spróbowania jakiś gruziński wynalazek (odbijał się
    podobnie jak kołduny ;) musiałem iść dzisiaj do piekarni po chlebek.
    Tzn. i tak bym po ten chlebek poszedł - a degustacja była niespodziewanym bonusem.
    Dokładnie tak samo jest z telefonem dodanym do darmowej karty.