  • Data: 2017-01-23 14:47:45
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:fdb245b8-059a-41a6-a609-a41437c06a0b@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 13:11:37 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Jako że trzem osobom z mojej rodziny karty NJU zamówiłem i
    >praktycznie obsługuję ich konta to trochę ta ofertę przybliżę

    >Mama która potrafi wygadać grubo ponad 3000minut miesięcznie płaci ok
    >20zł w ofercie "Do komórkowych za 19 zł"
    >-rozmowy komórkowe bez limitu - max. 19 zł.
    >-rozmowy ze stacjonarnymi bez limitu - max. 10 zł.
    >-SMS-y i MMS-y bez limitu - max. 9 zł.
    >-3 GB internetu - max. 19 zł.

    Ale to znaczy, ze niemal wylacznie do komorek, ewentualnie prawie
    wszystko na stacjonarne.
    Bo jak bedzie troche komorek, troche stacjonarnych, troche SMS i ciut
    internetu - to bedzie 57 zl, a nie 20 :-)

    >Teściu płaci 39zł w ofercie "Jeden na wszystko" i to jest chyba pełny
    >nolimit bo ma w tym:
    >-rozmowy komórkowe i stacjonarne bez limitu
    >-SMS-y i MMS-y bez limitu
    >-32,5 GB internetu

    Ale to jednak 39zl. Mozna poszukac tanszej oferty, choc raczej mniej
    internetu.

    J.