  • Data: 2017-01-23 14:10:22
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 13:11:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale nie trzeba, nju ma to do siebie, ze i te stacjonarne sa
    > ograniczone.
    > Wiecej niz 29zl za rozmow nie zaplaci, a moze mniej.
    >
    > Pozostaje kwestia sms :-)

    Jako że trzem osobom z mojej rodziny karty NJU zamówiłem i praktycznie obsługuję ich
    konta to trochę ta ofertę przybliżę

    Mama która potrafi wygadać grubo ponad 3000minut miesięcznie płaci ok 20zł w ofercie
    "Do komórkowych za 19 zł"
    -rozmowy komórkowe bez limitu - max. 19 zł.
    -rozmowy ze stacjonarnymi bez limitu - max. 10 zł.
    -SMS-y i MMS-y bez limitu - max. 9 zł.
    -3 GB internetu - max. 19 zł.

    Teściowa trochę z netu w komórce korzysta i tez płaci 19zł- oferta "Rozmowy i
    internet" Ma tym:
    Rozmowy bez limitu (z numerami komórkowymi),
    Internet 1 GB.
    bez limitu ze stacjonarnymi - dodatkowo max. 10 zł.
    SMS i MMS: bez limitu- dodatkowo max. 9 zł.

    Teściu płaci 39zł w ofercie "Jeden na wszystko" i to jest chyba pełny nolimit bo ma w
    tym:
    -rozmowy komórkowe i stacjonarne bez limitu
    -SMS-y i MMS-y bez limitu
    -32,5 GB internetu