  • Data: 2011-03-09 12:16:09
    Temat: Re: Gdzie najtańszy kredyt gotówkowy???
    Od: "R." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lut, 12:30, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Rocznie. Ja mam i sobie chwalę.

    A pochwalisz się gdzie?

    Szukam czegoś żeby sobie zoptymalizować raty. Do spam-boxu wpadł mi
    kiedyś mailing firmy "dobra pożyczka" (do wygooglania) - niby dają na
    2,99%, niby z kalkulatora wychodzi ciekawie, niby koszty dodatkowe to
    "tylko" 5% prowizji (niby można się ubiegać o jej częściowy zwrot -
    ale na to bym nie liczył) - ale samej umowy nie widziałem i nie wiem
    jakie kruczki tam mogą być zapisane drobnym maczkiem.

    Korzystał ktoś z usług kredytodawców alternatywnych (nie banków) ?

    Pozdrawiam

    R.