eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Capital Bank - ubezpieczenie i nowość: info via e-mail › Re: GE Capital Bank - ubezpieczenie i nowość: info via e-mail
  • Data: 2004-04-08 07:10:55
    Temat: Re: GE Capital Bank - ubezpieczenie i nowość: info via e-mail
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damian wrote:
    > " Ja niżej podpisany... bla bla bla, zamieszkały, legitymujący się,
    > wyrażam zgodę na *przekazywanie* informacji dot. mojego kredytu
    > udzielonego przez GECB SA [nr umowy], informacji dot. działalności
    > banku oraz jego nowych ofert na adres poczty elektronicznej ......
    (.......
    > Pytam więc... "przekazywanie" informacji - KOMU???
    > ja się mogę zgodzić jedynie na ich OTRZYMYWANIE...

    to logiczne - bank wysyla (list / maila) czyli przekazuje a otrzymujesz list od
    listonosza a e-maila od swojego providera. To czy otrzymales i czy adres jest
    aktualny od banku nie bardzo juz zalezy

    > jesli zmienię skrzynkę i nie powiadomię banku - czeka areszt, sąd,
    > więzienie?

    to nie miej pretensji ze nie dojdzie korespondencja
    Niedawno podawali że np w ING zmiana adresu i niezawiadomienie banku moze byc
    podstawą do cofnięcia przyznanego limitu debetowego.
    Moze GE tez uznaje to za istotny element umowy i jak nie odpowiesz na jakiegos
    maila to ci kazac splacic natychmiast caly kredyt - lepiej sie dowiedz.
    *** blad ***