  • Data: 2008-02-15 20:53:09
    Temat: Re: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 21:37:07 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Kamilu - zakładamy, że się zagalopowałem i podchodzę do tematu
    > jak w kwestii cesji.
    >
    > Dłużnik (kw1618) ma dług względem Banku X. Upoważnił BANK X do
    > tego by (tu galopuję - ale dla jasności sytuacji) tenże bank X
    > pobierał sobie od pracodawcy dłużnika 100 zł miesięcznie z
    > wypłaty ... Pracodawca widząc takie upoważnienie wykonywał
    > stosowną dyspozycję.
    >
    > Nagle bank X sprzedaje wierzytelność *bankowi* Y.
    > Bank Y zwraca się do pracodawcy dłużnika: dajcie stówę.
    >
    > Co robisz na miejscu pracodawcy by się nie wychylić ? W ślepo na
> [...]

    Piekny tok rozumowania, ale w tym moim przypadku jest to chyba tylko
    kwestia niedasizmu dwóch oddziałów PekaoSA i terminów łączenia sieci
    informatycznych.
    Zalogowałem się do Sez@m BPH i widze tu pożyczkę, ale RORu Srebrny Sezam
    nie widze
    W Pekao24 odwrotnie, jest Sezam, nie ma jeszcze pożyczki...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net