  • Data: 2008-02-15 21:15:10
    Temat: Re: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca pisze:

    > Nie. Pytanie czy jeśli ściągną rok później to czy mam za ten rok płacić
    > odsetki, kary za nieterminową spłatę itd? I dlazczego mam mieć status

    Imho - sąd osądzi, jeśli klient w krawacie.

    > "Wątpliwy" w BIK? W końcu ja *zgodnie z umową* zapewniłem środki na spłatę
    > kredytu.

    Względem banku X, ale w związku *z cesją* (pamiętaj, że to
    przyjęliśmy do "rozważań") nie względem banku Y.

    Dodam, że "w takich" sprawach niestety się babram, i sądy
    hardcorowo (niczym rzemieślnicy, bez przyglądania się tematom)
    walą krótko: zobowiązałeś się płacić - wpłat nie było.

    A czy wybrałeś se polecenie zapłaty, czy przekaz pocztowy, czy
    coś tam ... to ładnie pięknie ... ale to, że np polecenie
    zapłaty nie zostało zrealizowane (a wydaje mi się, że tą umowę
    można mniej więcej tak postrzegać - jest zlecenie, jest
    upoważnienie) to problem z postępowania cywilnego między tobą a
    "tym co miał tychnicznie" pchnąć pieniądze ...

    Kasa nie wpłynęła w terminie (a zobowiązałeś się do terminowych
    wpłat) - lecisz w BIK na ten przykład ...

    To tak, jakbyś się ze swoim bankiem X umówił, że stałym
    zleceniem/poleceniem zapłaty będzie płacił ratę w banku Y ...
    Bank X nie zapłacił - Y wciągnął cie do BIKu ... co się dzieje ?
    Możesz się z Xem procesować, wygrać
    (odszkodowanie/zadośćuczynienie/nawiązkę ... cokolwiek) ... ale
    w BIKu siedzisz - kredyt nie spłacony w terminie.
    6008