    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fraud czy prawdziwa oferta?
    Date: Tue, 13 Oct 2009 16:19:55 +0200

    Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl> writes:

    > Spotkałem się z taka oto ofertą. Czy ktoś bliżej to może przetestował?
    > Czy to nie jest przypadkiem fraud z kradzionymi KK. Jakiś czas temu
    > było o tym głośno.

    Tego nie da sie stwierdzic bez istotnych informacji.
    Ale to moze nie byc fraud:

    > Poszukujemy studentów do przetestowania
    > Kart Kredytowych.
    >
    > Karta Kredytowa jest wydawana bezpłatnie na cały okres studiów
    > lub do ukończenia 26 roku życia.

    Bezrobotni zazwyczaj nie maja ukonczonych studiow.

    > Karta studencka jest całkowicie bezpłatna !!!
    > - nie ma opłat miesięcznych, rocznych itp.

    W tej chwili, a moze nawet do ukonczenia studiow.

    > Test polega na dokonaniu 3 transakcji przy użyciu karty na dowolną kwotę.
    > Następnie można z karty zrezygnować lub sobie zostawić.

    Jak z kazda karta.

    > Wraz z Kartą można przetestować bezpłatne

    (obecnie)

    > konto osobiste, za które
    > również otrzymasz wynagrodzenie.

    (w nieznanej wysokosci).

    > Każda osoba testująca otrzymuje :
    >
    > do 250zł

    1,50 zl to takze jest "do 250 zl".
    Albo np. 0,15% od tych wykonanych 3 transakcji.

    > Istnieje możliwość podpisania z nami umowy o dzieło na polecanie
    > studentów do odbioru karty,
    > minimalne wynagrodzenie 1000zł

    pod warunkiem wykonania planu sprzedazy oczywiscie. Nikt nie mowil ze
    studenci maja byc drodzy.

    > Ilość kart do przetestowania ograniczona.

    Ilosc atomow w Ukladzie Słonecznym takze jest ograniczona.
    --
    Krzysztof Halasa