  • Data: 2021-05-10 00:37:12
    Temat: Re: Frankowicze 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Watpie.
    > Czekanie bardzo bankowi odpowiada. Z przyjemnoscia doczeka do
    > konca kredytu :-)
    > No, moze im troche zalezy na uregulowaniu sprawy - ale na
    > dogodnych dla banku warunkach :-)
    > Ewentualnie - czuja juz te zwyzke wiboru, i chca klienta wepchac w
    > wysoko oprocentowany kredyt PLN :-)
    >
    > A jak za pol roku frank zdrozeje, i zmienisz zdanie, to mozesz w
    > sadzie uslyszec "przeciez proponowalismy przewalutowanie, klient
    > nie chcial" :-)
    >
    > Chyba, ze juz pozew zlozyles, wtedy bankowi moze zalezec na
> [...]

    Biorac pod uwage co orzekaja sady a co zaproponowały banki to trzeba
    powiedziec ze te propozycje ugód sa kilka lat za pozno.
    Pewnie czesc osób sie zgodzi ale czy duzo?

    Niech Pietraszkiewicz dalech chodzi po mediach i opowiada jakie to
    banki sa biedne i jacy to klienci beszczelni ze sobie wymyslili kredyty
    frankowe a banki tylko realizowały te prosby. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,