    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Faktura z terminem platnosci 1.05.2004
    Date: Wed, 21 Apr 2004 11:42:59 +0200

    Dnia Wed, 21 Apr 2004 11:19:48 +0200, "PiotR" <p...@p...com>
    napisał(a):

    >Użytkownik "Misiek" <g...@...pl> napisał w wiadomości

    >Czy z
    >przypadku),
    >ustawowe,

    >a co Ci szkodzi zaplacic 2 dni wczesniej
    >dla 2 groszy odsetek chcesz sobie narobic u operatora klopotow ?

    Sport, moj drogi.

    A po drugie primo, ja na przyklad mam wiekszosc platnosci jako
    zlecenia stale. W mBanku (o ile dobrze pamietam) przelew z data
    przyszla byl wysylany wczesniej o ile wypadl dzien bez KIRu; teraz
    jestem w VW i oni sie nie martwia czy jest sobota, niedziela czy tez
    sw. Jozefa Robotnika. Wysylaja jak w zleceniu, czyli praktycznie i
    tak mi nie dodaja odsetek i tak, realnie wysylaja oczywiscie po
    szabasie, ja mialbym sie jeszcze meczyc i wypisywac nowe zlecenie?

    Po trzecie primo, nie bardzo rozumiem zwrotu "narobic u operatora
    klopotow". Ty chyba zaspales, juz mamy szczesliwy, konkurencyjny
    kapitalizm, z rynkiem konsumenta a nie producenta (operatora).
    Operator wypisujac nieprzemyslana fakture sam daje dupy a nie stawia
    na bacznosc klienta.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}