  • Data: 2005-06-04 11:52:14
    Temat: Re: FRANCJA - POLSKA
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości
    news:d7p0vk$70s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Najlepiej poszukaj takiego banku w Polsce który jest korespondentem tego
    > we Francji, bo jak nie to inne banki mogą sobie potrącić za pośrednictwo.
    >
    > --

    mBank na razie niestety odpada (brak przelewów zagranicznych). Masz więc
    trzy wyjścia:
    1. Zrobić przelew z Citi (nie wiem ile kosztuje).
    2. Zobaczyć jaki jest bank korespondent w PL banku we Francji (z tego, co
    wiem przelew z banku innego niż korespondent spowoduje naliczenie dodatkowej
    opłaty w banku docelowym, ale mogę się mylić). Zobacz dokładnie jak to
    wygląda w twoim francuskim banku..
    3. Zobaczyć, czy twój bank w FR akceptuje przelewy Euro Elixir (jest szansa,
    że wtedy przelew z banku w PL umożliwiającym przelewy w Euro Elixir będzie
    tańszy ze względu na pominięcie banku korespondenta).

    No i weź pod uwagę, że akurat ja nigdy nie robiłem przelewów zagranicznych,
    więc są to rady czysto teoretyczne.

    Pozdrawiam
    Paweł Nyczaj