  • Data: 2010-08-10 13:11:06
    Temat: Re: Eurobank zmiana TOiP
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:i3qtum$6cs$3@inews.gazeta.pl...

    > No niekoniecznie. Opisywałem na grupie kilka razy ewidentne przypadki, że
    > pieniądze mimo zlecenia nie poszły pierwszą sesją. Było to w czasie jak
    > EB ostro ściął procenty i miał prawdopodobnie masową wyprowadzkę.

    Ale jak nie ma takich zawirowan to raczej idzie to sprawnie, ostatnio EB tak
    scial procenty, ze teraz juz coraz mniej kasy maja (szczegolnie tej
    wrazliwej na cene pieniadza). K.oszcz sluzy raczej jako krotkotrwala
    skarbonka powiazana z ROR-mozliwosc wielu transfarow na miesiac. Do
    oszczedzania mamy np. Meritum lub Opena.