  • Data: 2010-08-09 19:47:05
    Temat: Re: Eurobank zmiana TOiP
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "knrdz" <p...@v...cy> wrote in message
    news:i3pjjb$fca$1@mx1.internetia.pl...

    > Zwłaszcza że można to robić na raty, ale to wszystko trwa (w Eurobanku
    > działają chyba tylko 2 Elixiry wychodzące dziennie, pierwszym z rana,
    > choćbym zlecał w przeddzień wieczorem nigdy mi przelew przed południem nie
    > dotarł np. do BZWBK), a z oszczędnych i z powrotem to kwestia sekund. Dla
    > mnie nic się zresztą nie zmieni - sam nigdy z tego niedopatrzenia
    > dotychczasowej TOiP nie korzystałem, ale na tej grupie pisano, że się da,
    > więc ktoś pewnie korzystał.

    To masz wyjatkowego pecha, bo generalnie wszystkie zlecenia ustawione
    wczesniej docieraja do bankow docelowych I-sesja rozliczeniowa, nawet jezeli
    zdaze wklepac przelew przez 8 rano, to tez dochodz I. Oczywiscie czasami EB
    ma z rana przed 8:00 jakis off-line (niemozliwosc wpisania przelewu), to
    wtedy lapie sie na II. Z dostepnym tabel w necie znajduje, ze powinny byc
    3-sesje wychodzace z EB; trzeciej nie testowalem, wiec nie bede sie
    wypowiadal jak z nia jest.