-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Znacznik" <z...@T...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Date: Tue, 28 Aug 2007 12:15:18 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <fb0sjt$n81$1@news.onet.pl>
References: <p...@g...com><3...@n...onet.
pl> <f6l1i8$ahm$1@news.onet.pl><f6lpeh$n2v$1@news.onet.pl>
<p...@g...com> <f9sau6$2sm$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.168.75.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1188296125 23809 83.168.75.21 (28 Aug 2007 10:15:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Aug 2007 10:15:25 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
X-Sender: mfkASFkQR72kabIsAYRcag==
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:424239
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Znacznik" napisał w wiadomości
> No to niedługo będzie też już 3 miesiące u mnie. Dzisiaj miałem SZÓSTY
> telefon czy dostarczyłem wyciągi. Okazało się że wyciągi zostały wysłane
> do centrali ale faksem i mam je przynieść jeszcze raz. No i przyniosłem.
> Zobaczymy co dalej. Niech jeszcze spróbują zadać pytanie "Co jest powodem
> rezygnacji z karty?" gdy będę składał wypowiedzenie umowy. Mille gratuluję
> szybkości działania i "uproszczonej" prcedury.
>
> Pzdr.
No i jest dalsza część Milleprzsady! Tydzień po kolejnym dostarczeniu
wyciągów dzwonię na infolinię w celu uzyskania informacji co się dzieje z
wnioskiem. "W systemie nie mamy informacji o dostarczeniu wyciągów, przekażę
to do działu który się tym zajmuje i ktoś do Pana oddzwoni", oczywiście nie
oddzwonił! Po 2 tygodniach dzwonię po raz kolejny, i pierwsza informacja
jaką uzyskuję to wniosek nie został zaakceptowany, pytam się jak to się
stało skoro mam już podpisaną umowę i nawet PIN do karty, a żadnego
wypowiedzenia umowy nie otrzymałem "przełączę Pana". No i mnie nagle
przełączają do działu zastrzegania kart. Tam od nowa cała historyjka jest
opowiadana i kolejny raz ma ktoś do mnie oddzwaniać! No to już jest jakaś
przesada. Nigdy więcej nic w Mille, nawet jak będą do kart dopłacać to ich
nie wezmę. Innych produktów z tego pseudo banku też nie. Cała zabawa trwa
już prawie 3 miesiące, przyznam że jak na uproszczoną procedurę to jest to
chyba rekord.
ps. wypowiedzenia umowy dalej nikt nie może przyjąć ani wystawić takiego dla
mnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.07 19:41 Fatrix
Najnowsze wątki z tej grupy
- cinkciarz.pl
- cashback
- Zmienny cvv
- Aktualizacja daty ważności kart?
- W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- Karty mBąka.
- Polskie złoto na uchodźstwie
- Citi -- rozwód
- limit 800zł z Euronetu
- Koniec swiata
- Allegro
- Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- silna zlotowka
- oszołomy paranoidalne
Najnowsze wątki
- 2025-07-28 cinkciarz.pl
- 2025-07-21 cashback
- 2025-07-15 Zmienny cvv
- 2025-07-14 Aktualizacja daty ważności kart?
- 2025-07-09 W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- 2025-06-26 Karty mBąka.
- 2025-06-25 Polskie złoto na uchodźstwie
- 2025-06-17 Citi -- rozwód
- 2025-06-13 limit 800zł z Euronetu
- 2025-06-10 Koniec swiata
- 2025-06-10 Allegro
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-03 Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- 2025-06-02 silna zlotowka