    From: Krystek <k...@s...pl--->
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ekokonto
    Date: Wed, 02 Apr 2003 01:20:12 +0200

    Kazimierz napisał:

    > "EKOKONTO jest prowadzone wyłącznie w ramach Pakietu EKOKONTO"
    > http://www.bosbank.pl/k_d_rach.htm
    >
    > --
    >
    > Kazimierz
    > b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )
    > GG 1213856

    Niezupełnie. Mam standardowe konto, bez żadnych dodatkowych pakietów
    i innych bajerów. Jednak, jak pisałem wcześniej - zakładałem je 3 lata
    temu, więc może funkcjonuję na starych zasadach. Być może nowi klienci
    banku zakładający w BOŚ rachunek zobowiązani są do płacenia za cały
    pakiet EKOKONTO łącznie z tymi
    kartami H20, TeleBosiami, itp. Minimalna wpłata to bodajże 500 złotych,
    ale najlepiej jakbyś zapytał w oddziale, w którym chciałbyś założyć ten
    rachunek. Może nie trzeba płacić za cały pakiet, jeśli nie chce się tych
    dodatków. Tam coś piszą, ze jak nie mam zadeklarowanych minimalnych
    wpływów to konto jest nieoprocentowane. Ale nie wiem, czy w takim
    wypadku wydają kartę Maestro. Sprawdź to.

    Pozdrawiam,

    K.