    From: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: E-LUKAS ... /DLUGIE/
    Date: Mon, 16 Feb 2004 01:02:12 +0100

    Dnia 2004-02-14 14:07, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Stasio Podróżnik
    na L4 wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Albo mi się zdaje, albo leży mi od wczoraj ...
    > Ale pewny nie jestem ... Cały czas upływa mi limit czasu na połączenie ...

    Leży nadal ... jak się dowiedziałem (nie powiem skąd ;) ) pół Polski ma
    podobnego pecha ;) ... Nawaliło zrobienie nowego banka ;)

    No nic, co tam moje "nieoficjalne" informacje ...
    Dzwonię (przed chwilką) do LUKAS BANKU ... Łapię moją komóreczkę w pół ,
    wchodzę na www.lukasbank.com.pl - Ta zakładka KONTAKT ... pobieram linię
    0-801 w komórę .. dzwonię ... Chcę się połączyć z doradcą , mam wcisnąć
    9 ... Wciskam ... Rozłączyło mnie automatycznie ... Myślę sobie : Panie
    S. Wać pan mnie nie drażnij w nocy , bo to się źle skończy ... Historia
    powtarza się 3 razy ... Ok .. dzwonię pod stacjonarny nr na Legnickiej
    ... Historia identyczna ... Zatem 6 połączeń wedle mojej taryfy w
    cholerę ... (1 PLN , który mi panie S. podarowałeś za stan konta
    poszedł się rżnąć) ...

    Odpuszczam ... ale po chwili dzwonię z stacjonarnego ... Wszak ciekawość
    stasia musi być zaspokojona ... Z stacjonatrnego poszło łatwiej ...
    Wciskam 9 ... a tu jakiś podpity głosik przedstawia się jako Pan S. i
    proponuje mi wziąć kredyt na mieszkanie ... Przez myśl przelatuje
    natychmiast "Ciągnij d**** bu*u" ... Ledwie pomyślałem życzenia ;) ...
    Usłyszałem tekst, że wszystkie linie są zajęte (patrz pan ... za 10
    pierwsza się naród rozdzwonił - buahahahaha) , bo to nie mogli dać
    komunikatu, że albo każdy z 10 , którzy mają nocny dyżur dziś jest
    zajęty, albo rąbnęli komara, i odbiera telefony jeden (to akurat żart
    ... zbyt wyspecjalizowany system kontroli pracowników cc)

    Dowiaduję się, że to wina przeglądarki (to , że nie moge się połączyć)
    ... A to ciekawe ... DOwiaduję się, że mam źle skonfigurowaną ... To
    proponuję, co by mi pan wyjaśnił jak mam skonfigurować ..

    I tu od razu słyszę , że w oknie przegląądarki mam klepnąć NARZĘDZIA /
    OCJE INTERNETOWE ... (Boże, po co przesiadałem się na MOZILLĘ) no nic ..
    (dobrze radzili nie odinstalowywać , tylko trzymać na dnie systemu)
    Konfigurujemy explodera ... Po skonfigurowaniu idzie tak samo - nie
    można wyświetlić strony (mozilla przynajmniej pokazała,że nie może się
    połączyć - TIMEOUT) ... No nic ... Zgłoszenie polazło do "informatyków"
    ... Może kiedyś dostęp będę miał ;)

    Swoją drogą czuję się teraz winny, że zmieniłem przeglądarkę ;)

    P.S.
    Czy Pan S. zwróci mi kasę za to, że musiałem wysłuchac bełkotu o
    kredytach mieszkaniowych? ? ?

    Nocne pozdrówka.
    --
    Stasio Podróżnik na L4