    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziwne zwiększenie częstości wtop w e-bankach
    Date: Sun, 3 Nov 2019 19:11:47 +0100

    > Niekoniecznie, chwilowo pewnie mogą zrobić "ręcznie".

    Dobra, ale ile czasu może trwać ręczne czyszczenie tej listy?

    Pomińmy na razie fakt, że w ogóle nie ma takiej opcji, żeby usunąć z
    listy wybrane urządzenie/a. Jedyna możliwość, to usunięcie całej listy,
    co oczywiście skutkuje tym, że jeśli masz jedno urządzenie do usunięcia,
    a 9 do utrzymania, to musisz od zera ustawiać 10 urządzeń jako zaufane.
    Nawiasem mówiąc już raz mi tą listę czyścili i wtedy to się odbyło "od
    ręki" podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem. Czyli da się?
    Niestety lista szybko się przepełniła, gdyż cały czas jest problem z
    tym, że to samo urządzenie raz dodane jako zaufane, przy kolejnej próbie
    zalogowania okazuje się jednak niezaufane. Wtedy próba dodania go do
    zaufanych ponownie daje komunikat, że urządzenia nie można dodać, gdyż
    jest już zaufane... Ok, można dodać pod zmienioną nazwą. Przy następnym
    logowaniu jednak okazuje się znów niezaufane, a zarazem zaufane...