  • Data: 2009-04-02 22:04:26
    Temat: Re: Dragowski - kolejne 50%
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    fatso wrote:

    > ten Trystero ma zupelna racje.
    > Spoldzielnia Dragowski& Dragowski skandalicznie manipulowala kursem
    > akcji.
    > Moze i nasz Dieter dolozyl te swoje "pare kilo" ale nie to jest wazne.
    > Wazne ze do szwindlu dopuscila Komisja Gieldy zezwalajac na
    > skoncentrowanie
    > udzialow w spolce w kilku zaledwie rekach.
    > Na LSE przekroczenie pewnego pulapu przez inwestora albo ich grupe "in
    > concert"
    > powoduje wymagalnosc wykupu reszty akcji. Nie jestem dokladnie pewny
    > danych
> [...]

    endriu i inni zazdrosnicy: eat yoour heart out!

    http://www.cinpart.com/news-item?item=25114821548032

    Ciag dalszy: sprzedalem moje pstrykalki za 8p a one spadly do 1-2 penow,
    i dobrze.
    Ostatnio cos sie dzwigaja w tej Tajlandii, wymyslili gadget jaki
    kontroluje woltaz w calym domu,
    ekologiczny taki. Ale mnie juz na to nie nabiora.

    fatso