    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dragowski - kolejne 50%
    Date: Wed, 01 Apr 2009 10:41:25 +0100

    Dieter wrote:
    > Dragowski od mojego ostatniego posta zrobil kolejne 100% w gore, w tym
    > dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja
    > wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie odbija i
    > wyjda na nich na zero.
    >

    > D.

    ciekawa sytuacja. ta firma nie ma zupelnie plynnosci. W tej chwili np
    widze, ze ktos chce kupic PKC
    113 akcji a inny PKC sprzedawal 13 PKC- i nic sie nie dzialo.
    Widzialem gdy walczono w Londynie o akcje klubu pilkarskiego i wojna
    szla o kazda jedna akcje.
    Mysle ze tutaj toczy sie boj w radzie nadzorczej spolki gdzie liczyl sie
    bedzie kazdy glos.
    No i ci Dragowscy teraz wyrywaja akcje ludziom z gardla PKC. Dojdziemy
    do 100zl za akcje?

    fatso