    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 19 Feb 2013 05:25:12 -0800 (PST)
    Subject: Re: Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 14:01:33 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
    > Mam zapytanie może ktoś korzysta z tego wynalazku:
    > 2) czy ubezpieczenia do niej sa obowiązkowe (pewnie tak bo ten sygma to jakis
    wynalazek)

    > 3) czy warto ja aktywowac i dlaczego mi ja przysłali?

    Sprawdz dokładnie jaka masz kartę bo Sygma maw ofercie chyba kilkanascie kart i
    róznia się one szczegółami.
    https://www.sygmabank.pl/karty/karta-sygma-bank
    Np ta
    https://www.sygmabank.pl/karty/karta-euro-mastercard
    daje 5% zwrotu za paliwo.
    Ubezpieczenia mozna wyłączyc w panelu transakcyjnym.
    Jak juz zdecydujesz się korzystac z ich karty to czytaj uwaznie korespondencje od
    nich i aktualne pronmocje.
    Sygma ma ciągle kilka promocji dla róznych kart, i dla wybranych klientów.
    Ja specjalnie aktywnie z ich karty nie korzystam, spłacam zawsze w okresie
    bezodsetkowym a w ubiegłymu dostałem kw prezencie przedpłacone karty na 50 i 30zł
    jakąs biżuterie firmy Kruk i kilka razy jakis zwrot(paliwo chyba)
    Nigdy nie interesowało mnie "wiśniobranie" to wszystko co wyżej pisałem to dostałem
    nijako przy okazji normalnego korzystania.
    Na stronie Sygma zawsze jest kilka regulaminów aktualnych promocji i trudno się w tym
    połapac.
    Póki co ja jestem zadowolony ale uwazac trzeba bo w necie sa opinie ze jak czegoś nie
    dopilnujesz, termin przekroczysz to sygma jest upierdliwa, jakies koszty, trude
    reklamacje, dziwene wpisy w BIK.
    Mnie to póki co nie spotkało.