  • Data: 2009-11-08 22:53:53
    Temat: Re: [DnB Nord] Poza granice percepcji...
    Od: "Beniowa" <p...@i...public> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beniowa" <p...@i...public> napisał w wiadomości
    news:hd7h7u$mjg$1@news.onet.pl...

    Cos mi za wczesnie wyslalo, wiec koncze:

    >Następnego dnia z rana otrzymuje wiadomosc:

    bniżenie raty kredytu o 1,25 punktu procentowego zostanie uwzględnione przy
    spłacie raty za listopad 2009r. tj. w dniu 6 grudnia 2009r.<<

    Oczywiscie zadnego "Przepraszam", zadnego "Miał Pan racje", czy cos w tym
    stylu.

    Po co pisze tego posta? Z kilku przyczyn. Po pierwsze, aby dac upust swojej
    frustracji we wspolpracy z osobami, ktorzy pomimo, iz zawodowo zajmuja sie
    lekturą odpisów ksiąg wieczystych, to jednak - co tu ukrywać - nie mają o
    tym bladego pojęcia. Po drugie, aby przestrzec tych, którym przyjdzie
    współpracować z DnB Nord - wpisanie hipoteki, to dopiero połowa sukcesu -
    pełny sukces nastąpi dopiero wtedy, gdy trafi się na analityka, który będzie
    potrafił to przeczytać. Jedna z naszych znajomych (zawodowo związana zresztą
    z bankowością) przyznała, że by odpuściła, uwierzyłaby analitykowi, że odpis
    jest trefny i po jakimś czasie poszła po następny, w którym być może będzie
    magiczne WHiPO. Parafrazując słowa jednego z naszych Premierów wypada
    stwierdzić, że prawdziwy bank poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale po
    tym jak kończy.

    Czego i Wam życzę, pozdrawiam, Beniowa