  • Data: 2010-09-04 13:22:12
    Temat: Re: Dłuższe PIN-y za granicą
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem" 4c820413$0$27046$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba że przestępca o takiej usłudze wie, więc cię będzie męczył aż mu podasz drugi
    PIN. I nie ma znaczenia że akurat masz tylko
    > jeden ;).

    Jeden palec po tych męczarniach? ;)
    (jeden przytwierdzony do reszty, a pozostałe ,,piętro'' niżej)

    -=-

    Już naszego Warneńczyka zamordowano w Bułgarii...
    Trzeba uważać na tych Bułgarów...
    I na Jana Pawła II też oni nasłali zbira...

    -=-

    W Grecji niepewnie gospodarczo, w Bułgarii odcinają palce, a w Polsce zimno jak w
    piekle!!!
    Co pozostaje z europejskich miejsc? Hiszpania i Włochy? :) Sycylia? ;)

    -=-

    Aby było jasne (bo na tej grupie wszystko inaczej wygląda) nie myślę
    o ulokowaniu swoich złotówek w jakimś kurorcie, ;) ale o wyjeździe
    gdzieś stąd do ciepłego kraju -- na wakacje...
    Niby efekt podobny -- też gdzieś ulokuję pieniądze...

    Co do odzyskania... Hm... W ciepłym kraju odzyskam automagicznie,
    gdyż wyzdrowieję, zaś odzysk z Eurobanku może okazać się trudny... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'