  • Data: 2005-02-09 19:25:36
    Temat: Re: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Feb 2005 17:05:31 +0000 (UTC), "Pawel dros"
    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >A było tak. Swego czasu, czyli gdzieś ok 99 roku miałem konto w banku BPH. Z
    >wielu przyczyn, już mi nawet niepamiętnych zaprzestałem z niego korzystać.
    >Brak wpływów. Na moje nieszczęście jak się miało okazać pewnego styczniowego
    >dnia owy bank przypomniał mi się i poinformował, że nasze kontakty wcale nie
    >wygasły. Co wiecej swego czasu zostałem wyróżniony możliwością zadłużenia się
    >w koncie (nigdy nie skorzystałem - przynajmniej tak mi się zdawało). No i tym
    >samym nie dopełniwszy obowiązku likwidacji konta narobiłem sobie długów.

    pamiętaj, że okres przedawnienia wynosi dwa czy trzy lata. Poproś ich
    więc grzecznie o dokładny wykaz długu i zapłać za ostatnie 2 czy 3
    lata a co do reszty - wyraź grzecznie stanowczą niechęć. Ewentualnie
    możesz wypowiedzieć umowę (żeby nie mogli naliczać nowych opłat) i
    pozwlekaj jeszcze chwilę, bo dopóki nie złożą pozwu do sądu - okres
    przedawnienia biegnie i kolejne zobowiązania się przedawniają.

    --
    Jarek Andrzejewski